Bland tomtar och troll...

..heter det företag som jag just nu håller på att göra en reklamkampanj för. De har skapat en gran som är garanterat 100% doftfri vilket kommer gynna allergiker och andra som har ett utvecklat problem mot granen idag.
Jag gör målanalys, målgruppsanalys, problemanalys, gör medieval och visar prov på hur man efter kampanjens slut kommer att göra en utvärdering.

Med hjälp av denna reklamkampanj skall den luktfria granen expandera och nå framgång. Bland tomtar och troll vill i första hand utveckla sitt varumärke och honnörsorden som kommer att genomsyra hela kampanjen är tradition, innovation och frihet. Kampanjen kommer att vara en påverkansaktivitet från Bland tomtar och troll till en relativt homogen målgrupp.  

soon, one down, two to go..!

*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0