Min första presentation sen kom regnet.

Över, ja, min första presentation på engelska! Det gick över all förväntan även om åhörarna var lite sega i starten. Var inte ens nervös, inte för att jag brukar vara nervös av att prata inför folk men jag trodde nog att jag skulle vara lite darrig, men inte! Sen på hemvägen från EC kom då det här höstregnet som kommer att hålla på till typ april. Nu såhär i början gör det kanske inte direkt någonting, men fråga mig igen i januari, då är jag nog lagom trött på det och det jag önskar mest är två veckor på maldiverna. Eller det kanske räcker med några dagar på Mallis. 

Idag ska jag läsa mer marketing code för att går och träna runt 16 idag Latin aerobic vilket innebär mjuka höfter och lite hoppsa steg. Har inte provat på det sen förra hösten och då tyckte jag att det var skoj. Nu mat, lax, dillstuvad potatis och vaxbönor. 

** 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0