viss ångest.

Söndagkväll i soffan hemma hos mamma och pappa. Det känns, sådär. Helgen har gått urfort och jag har egentligen inte gjort någonting mer än att umgås men familj, gå ut med hundarna, ätit godis och sovit. Men det har varit skönt och det är givetvis med vsis ångest som jag imorgon återvänder till den verklighet som jag faktiskt lever i. Imorgon ska jag börja om från början med alla mina jobbsökningssidor, bryta ihop och komma igen. Börja om från början, börja om på nytt. Men jag har inte gett upp. Fast det känns tråkigt, kan inte riktigt släppa det här andra jobbet. Tusan alltså.

Men men, nu ska jag lämna det. 

Imorgon, ja jag vet idag så är det februari. Ny månad. Måtte februari bli bra.

** 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0