such a good girl

Färtdisch. När jag vill kan jag vara en mycket produktiv och duktig tjej, det har jag varit idag. Ekonomisk historia tentan är KLAR, den ska bara korrläsas någon gång och sedan kan jag skicka in den. Det trodde jag inte när jag vaknade i morse.

Jag såg att nya Robinson-gänget var på plats på ön, kan väl lika bra berätta nu att jag faktiskt var på intervju för att komma med i det dära programmet. Kände för att göra något annorlunda. Men när jag var där på ett hotell i Malmö så kände jag att jag inte riktigt ville detta lika mycket som många andra som var där. Min presentation av mig själv blev halvdan och jag var inte vidare nöjd. Men jag tror att det märktes att så fort det blev verklighet så var det mer en rolig grej än något helhjärtat. Idag känns det faktiskt skönt men mycket tråkigt att inte få tampas med äckliga spindlar, äta musslor från ett träsk och umgås med idioter. Fast jag hade vunnit. Spelat smart. Socialt smart, street smart.


Här är mitt brev som jag skickade in på sandpapper.



**

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vad coolt :) Tror absolut att du vunnit... Du skulle passa där på ön :)

2009-01-13 @ 21:38:47
URL: http://betskii.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, sandpapper, det var kreativt! Tror dock du gjorde rätt i att hoppa av, jag har en känsla av att man kan bli ganska knäpp av att delta i såna "mänskliga experiment". Men beach 2009 formen hade ju varit kirrad förstås...

=)

2009-01-13 @ 21:50:23
URL: http://calorin.blogg.se/
Postat av: Carro

Det går av ngn anledning inta att kommentera i föregående inlägg, men du vet väl att special k är ungefär likvärdigt kalaspuffar? Dvs mest en massa socker. Såe underverk för figuren kan du nog uppnå, fast kanske på fel håll...?

2009-01-13 @ 21:56:16
URL: http://calorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0