att blogga på jobbet.

Sitter här i en relativ ensamhet. Min chef och far bad mig lägga till min blogg som favorit och då passar jag på att ge er ett inlägg. Dagen har gått bra, sålt en del, städat mycket (dvs plockat upp varor, sorterat i hyllorna, slängt skit och tagit bort för gamla produkter) och nu inväntar jag stängning. i och för sig först om en timme, men det är lungt just i denna stund. Hade precis en hysterisk familj här med tre döttrar som sprang gatlopp bland mina nysorterade hyllor. De provade alla toaletterna och pratade, sjöng (på spanska) och visade till och med upp en lite pjäs. Deras mor handlade för nästan 6000 kr så då är det väl ok att ungarna var vilddjur för ett slag.

Ser förjävlig ut i håret... Det känns dumt att jobba i en hårgrossist och ens hår ser riktigt risigt ut..

Imorgon, möte med mrX. Idag möte med Amanda och lite mer födelsedagsshopping.

Bruna wellpapplådor kan vara det fulaste som finns. Om jag någon gång ska producera varor så ska de alltid ligga i rosa lådor. Så mycket trevligare.

Blev så glad när jag imorse såg Lotta Gray på nyhetsmorgon. Hon är min absoluta favoritbloggare. Jag håller verkligen tummarna att det INTE är mer cancer.

Idag var min kompis Sara Luttrup på en stod bild i Sydsvenskan (första sidan i bilagan om Sturup) hon är en bra tjej! Kul att någon man känner är på första sidan..

**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0