har någon sett mina elefantöron(hängen)?

Vissa saker kan försvinna och aldrig komma tillbaka. Ett exempel är min svart favorit ZARA tröja, båtringad, lite lyxigare. Jag vet inte vart den är och jag tänker ofta att nu hade den varit fin. Nu imorse när jag skulle sätta på mina favorit örhängen så fanns de inte på sin plats? Nästintill katastrof. Mina älskade elefanter. Har någon sett dem?

Min dag på jobbet har varit bra, det var knäpptyst mellan 15:10 till 15:50 då tre personer trillar in och jag dessutom får ett telefonsamtal "vad har ni för trimmrar och vad kostar de?, Vilka har ni hemma?" Inte ett telefonsamtal som man vill ha när man är stressad, stänger om 10 min och det är två i kö och en som fortfarande handlar. Som tur var så bad jag henne återkomma imorgon då jag lovade att ge henne mer service på grund av en crowded butik. Fick sedan springa till tåget, i högklackat... Somnade sen och vaknade med ett ryck när rösten förkunnade "Lund nästa, Nästa Lund".

Nu ska jag och PN äta fin fin sallad från Fikahuset och sen blir det en lugn kväll med lite pyssel.

**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0