jag grät också.

Tydligen så var förra veckans avsnitt av Advokaterna det sista och istället visade Tv4 ikväll Spårlöst. Ja, jag antar att ingen har missat klippen. Jag grät, jag behövde nog gråta lite. Men det var fint. Ja fy fan. Fan för att inte veta vem som är sina biologiska föräldrar. Det är inget problem som jag någonsin behöver fundera över. Som många konstaterat, jag är väldigt lik min far och jag föddes faktiskt av min mor. Har till och med samma mindre vänster öga, precis som min far. Skulle jag vara kille så skulle jag vara en kopia av min far. Definitivt. Tittar på honom ibland (ofta..) och skrattar nästan. Våra mindre, lite trötta vänsterögon...

Ska nog tacka för idag och bege mig mot en av mina favoritplatser. Men imorgon en ny dag, arbete till 16:00 och förhoppningsvis sol.

Ska nog ha min mormors klänning på Finn. Jag är mer försiktig nu förtiden... Tänkte först ha mammas chiffongklänning men den är tyvärr lite för kort. Men om jag ska ha mormors så tänker jag göra en kopia på Pradas diadem från förra säsongen. Så nu har jag ett nytt litet projekt, inhandlingslistan är: mörkblått diadem, mörkblå och svarta stenar/diamanter och cremefärgad spets. Sen ska jag låna pappas limpistol och skapa. Pysselprojekt.. precis som min far har byggprojekt. Ja...

Godnatt.

**

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är MAMMAS limpistol!!

2009-03-10 @ 18:44:57
Postat av: tilde o leo!!!

hej! har inte varit ine på blggen på år men läste en komentar från DIG.. vet inte ens vem de e och du kalla mig BLOGGKÄRRING asså vrf???!!!!!!

2010-01-04 @ 22:15:52
URL: http://leoochtilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0