jag konstaterar igen..

...att bloggning är till för de med alldeles för mycket tid (eller de som får betalt och tjänar riktigt mycket kosing på sin blogg). Tyvärr så har jag inte jättemycket tid längre och FRAMFÖRALLT så får jag inte betalt för att blogga. Den enda jag vet som verkligen uppskattar min bloggning är min mor. Visst, jag uppskattar att min mor gillar att jag bloggar men räcker det? Ja. Ska fundera över saken. Men som allt annat i mitt liv så går också bloggningen i en berg och dalbane-liknande framfart. Just nu lite ner efter mycket upp.

Dessutom så blir jag sugen på att förändra min blogg, Carro Slarro har verkligen fått det tjusigt och Mane P har också restaurerat designen.

Di små:
Min bror har valt att kandidera till Q på Lunds Nation. Det var både väntat och oväntat.

Lillebror slog storebror, Tigers vann med 2-1 mot Redskins.

Jävla pucko diplomat som tackar de svenska skattebetalarna.

Radio Rix spelar söööönder melodifestivalfinalisterna. (ja, de lyssnar på Rix på Frisörgrossisten)

**

Kommentarer
Postat av: Cajjo

Tack!

=)

2009-03-09 @ 23:22:49
URL: http://calorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0