pics and update.

Ja, som ni kära läsare har uppstäckt så är mina uppdateringar under all kritik. Men det är jobbigt att jobba, eller själva jobbet är inte så jobbigt utan trevligt men man är trött, eller jag blir trött i alla fall. Fast jag kommer väl snart in i en bättre rytm och kommer därmed uppdatera min blogg oftare... Dessutom så gar jag fyllt år i flera dagar och jag har därmed tagit hand om mig själv, umgåts med vänner och familj, fått gåvor och ätit massor av fint. Födelsedagen började ju redan i lördags med ett väldigt trevligt party.

Buffe, buffe.


I början hade vi quizz som jag hade haft alla rätt på och det vinnande laget bestod av Katarina, Karin och Relle.
Efter några fler glas vin så började folk dansa..

Sedan kom vår utklädningspåse fram.



Carro, slarro hade egen show


Sen fyllde jag faktiskt år på riktigt..


I måndags var vi dessutom och såg Män som hatar kvinnor, visst, de missar mycket men Noomi Rapace var fantastisk. Hon var Lisbeth Salander. FYRA tulpanlökar. av Fem.

**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0