Ny design, nya mål.

Så har jag pysslat lite med designen och jag är väl inte helt nöjd med resultatet men eftersom jag inte klassifierar mig som en kod-stils-kung så väljer jag att köra på det här ett litet slag. Snart ska jag också skapa lite rykten om att "någon" är tillbaka i bloggosfären. Sen får vi se.

Igår var jag och sminkade mig hos jätteduktiga Lisa på Make up store. Inhandlade diverse produkter men temat kan väl sägas vara höst-purple. Make up-Lisa övertygade mig att det var "min" färg. Jag vet inte, N:s utlåtande precis (när jag försökt efterskapa verket) "Det ser ut som om du fått två smockor". Ja...

Visningen gick bra, men jag led med en av modellerna som mer liknade Marissa i familjen Adams än en häftig modell a 2009.

Di små:
~Luktade på Carolinas Go Girl idag, resultat? Ja, fräsch men kanske lite väl, tjejig. Småtjejig. (typ 15åring)

~Sara Thunebro kan vara den bästa svenska idrottskvinnan just nu.

~Hämtade paket från Ellos, det var sådär.

**

Kommentarer
Postat av: Carro

JAAAAAAAAA! Det var fanimej på tiden! Men du det här med att uppdatera en gång i veckan det håller inte! Allt eller inget nu va! ;o)



Pusspuss!



ps ja jillar headercitatet, fyndigt!

2009-09-11 @ 09:40:29
URL: http://calorin.blogg.se/
Postat av: Anonym

SUCK!!!

2009-09-17 @ 23:33:29
URL: http://calorin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Äshc den var okej din design, inte lika fräsch som min menmne.. ;) haha Men jag gillar Nils uttalande :D!! PUSss på dig bigsis

2009-10-05 @ 21:06:53
URL: http://amandastrang.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var har du tagit vägen med ditt bloggande!?



Kom tillbaks vet ja!

2010-01-06 @ 20:26:38
Postat av: Anonym

Var har du tagit vägen med ditt bloggande!?



Kom tillbaks vet ja!

2010-01-06 @ 20:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0