oh ja,

jag är ta mej tusan redo, sugen, sugen på att starta om på nytt. Inom kort kommer förhoppningsvis en nya bloggdesign. Jag är inte bara laddad för en nystart, utan för hösten, för höstkläderna, för vädret, för att det är denna hösten som allt faktiskt ska lösa sig.

Nu idag ska jag först bli sminkad och fotad och sen ska jag jobba på hårmodellsvisning. Nope, ingen hårmodell för mig då färgtemat är "gothic" det vill säga olika grå och svarta nyanser. Så tuff är jag verkligen inte. Dessutom har det konstaterats så månag gånger förut att jag INTE klär i kalla färger. Jag försvinner som en blekfis i afrika.

Sen sist. (när var sist?!)

-Jag jobbar lite mer än halvtid på Frisörgrossisten i Helsingborg där jag säljer, fixar med butiksplanering, men framförallt jobbar med fantastiska produkter och varumärken.

-Jag söker jobb, har snart varit på FG i ett halvår, lärt mig en del men känner att jag nu snart måste vidare.

-Min syster har flyttat till USA och det är skrämmande att hon blivit så stor. Men hon har det fint. Golf-MP. Min andra syster utvecklas allt mer till familjens ljushuvud och snygging. Lillebror är numera Q på Lunds Nation och har (kors i taket) skaffat flicka. Vi gillar det alla.

-N och jag bor kvar i lyan. Sådär. Men vi har det bra!

-Min nya passion är loppis, både att sälja och att köpa!

-Jag har slutat gnaga på mina naglar och kan därför stoltsera med olika nyanser och färger på nageltopparna.

-Är lika frälst i thaimat. Hade kunnat äta det nästintill varje dag.

Då hörs vi förhoppningsvis.

Back in Business

**

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att du är tillbaka=)

2009-09-03 @ 16:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0